طراحی صنعتی با مطالعه عملکرد، فرم و ارتباط محصول با کاربر و محیط، می توانند بر روی بهینه سازی عملکرد، سهولت کاربری و زیبایی محصول راهکار ارائه نمایند. با طی این فرایند معمولا بخش‌های فنی را نیز تحت تاثیر قرار دهد. طراحان صنعتی معمولا با متخصصان بازاریابی نیز برای تعیین ویژگی‌ها و یافتن نیازها و انتظارات کاربران در تعامل تنگاتنگی هستند.

اگر سرمایه‌­گذاری در طراحی صنعتی به موقع و در ابتدای ساخت و تولید محصولات شرکت، مورد اهتمام جدی مدیران و سهام­داران شرکت­ها قرار بگیرد، اثرگذاری فراوانی در ایجاد هویت سازمانی و برندسازی محصولات نیز خواهد داشت. در نتیجه علاوه­بر تولید ثروت ملی، با ایجاد توان رقابت در بازارهای بین المللی، مسیر صادرات را نیز هموارتر می­کند.

در این راستا مرکز طراحی صنعتی ایران خدمات زیر را به شرکت‌­ها ارائه می­دهد. این خدمات شامل موارد ذیل می­باشد.

ارسال دیدگاه